8 Haziran 2011 Çarşamba

MANGO ALIŞVERİŞİM

Mango'nun indirime girdiğini duyduğumdan beri kaşınıyordum :)) Mağazasına gitme fırsatı bulamadım bir türlü, bir süre de bulamayacağım gibi gözüküyor. O yüzden ben de daldım internet sitesine ve aşağıdaki gül kurusu rengindeki etekle mercan rengindeki ceketi sipariş verdim. Ayy,stresliyim blog!! Düğüne 39 gün kaldı,bunu da tarihe not olarak düşüyorum.



Unutmadan, aşağıdaki eteği birkaç hafta önce Beyoğlu İş Merkezi'nden almıştım, orjinal Mango ve şu anda mağazalarda satılıyor. Hoş bir modeli var.

4 yorum:

  1. ceketede etegede ayrı bayıldım bnde mavi bi etek varya onu istiorum aslında ama hala pahallı malesef:(

    YanıtlaSil
  2. güle güle giy canım üçü de çok güzel :) insan düğün yaklaştıkça daha çok kıyafet ve kozmetik alışverişi yapıyor sanırım ev alışverişinden sıkıldığından. 39 gün kalmış heyecan doruktadır. Benim 15 gün kaldı yaaa yorgunluktan, stresten öldüm bittim korkutmak gibi olmasın :D

    YanıtlaSil
  3. son eteği çok beğendm ya varmıdır acaba hala beyoğlu iş merkezinde.

    YanıtlaSil
  4. Tarzınızı çok beğeniyorum zaten.Aldığınız cicleri iyi günlerde kullanmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin