3 Nisan 2011 Pazar

SON URBANOG SİPARİŞİM: YAZ İÇİN SANDALETLER

Hazır bilgisayarın başına geçmişken sizinle son Urbanog siparişimi paylaşayım. Ne zamandan beri Urbanog'un sandaletlerinde gözüm vardı. Zaten fiyatları çok uygun, hem balayında değişik değişik giyerim, zaten fiyatları çok uygun... :)) derken 5 adet sandaleti sepetime doldurdum.

Aşağıdaki sandaletlerin fiyatlarını ve en altta da toplamda ne kadar ödediğimi görebilirsiniz. Ben ürünleri Amerika'daki adresime gönderdim. En uygun kargoyu seçtim, 9 dolar ödedim ve ortalama 1 haftada ürünler Amerika'daki adresime ulaştı. Bu aşamadan sonra Amerikadaniste kullanarak ürünleri Türkiye'ye getirteceğim. Ürünlerin Amerika'dan Türkiye'ye kargo ücreti ise 52 dolar tutuyor..

Toplamda 5 adet sandalete 135 dolar gibi bir ücret ödemiş oldum.




Ürünlerin detay fotoğraflarına gelirsek ; (siyah örgü sandaletin rengini whisky olarak seçmiştim, bana gelecek ürün taba rengi, yukarıda görebilirsiniz.)
 

 


Son olarak hangi numara seçmeliyim diye kafanızda bir soru işareti varsa; Amerikan markaları ile kıyaslamanız yerinde olacaktır. Nine West, Steve Madden gibi numaralarda kaç numara giyiyorsanız,onu seçmelisiniz. Mesela ben normalde 39-40 giyiyorum ancak Nine West 'den ayakkabılarımı 8.5 numara alıyorum. Urbanog'tan da ayakkabılarımı 8.5 numara alıyorum. Bazen stoklarda 8.5 yoksa 9 numara tercih ediyorum.Şu zamana kadar numara seçimlerimle ilgili çok nadir problem yaşadım.


Bir postun daha sonuna geldik, ayakkabılar elime ulaştığı zaman kendi fotoğraflarını paylaşırım sizinle. :)

2 yorum:

  1. çok güzeller mugocum, çok hoş seçimler yapmışsın, insan bunları ayağında hayal ettikçe o sepeti doldurup taşırır yani dimi bak şimdi aklımı çelmek üzeresin :) mugocum iki sorum var; ne kadar sürede geliyor ve postada, gümrükte herhangi bir sorun yaşanıyormu? :)

    YanıtlaSil
  2. cecilia;teşekkürler tatlım.. amerikadaniste ile alındığında gümrükte genelde prob olmuyor. ve 2 haftada burada oluyor :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin