14 Mart 2011 Pazartesi

BOYALI SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN VE MASKE



Birkaç ay ara ile saçımda iki kere silme işlemi uygulanınca, saçımın kurumasından ve yıpranmasından korktuğum için kuaför tavsiyesi ile şampuan ve maske kullanmaya başlıyorum. Daha doğrusu kuaför önerdi, satmak istedi, ben gittim çilekten sipariş verdim :)) Bir şampuan fiyatına şampuan + maske almış oldum. Gerçi ben bu ürünleri aldıktan bir gün sonra çilek, tüm saç ürünlerinde %10 indirime girdi ve beni kızdırdı ama sağlık olsun :)
Bu ürünleri kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

2 yorum:

  1. Matrix sampuan kullandim ve tepemde yanma hissettim, Amerika`da yasadigim icin geri goturdum ve iade aldilar. ben memnun kalmadim fakat cok hassas cildim var, zaten her sampuani kullanamiyorum. son aylarda Tea Tree Oil sampuani ve sac kremini kullaniyorum organik magazadan aldigim, hem saclarimim dokulmesi durdu hemde yanma olayi yok sac diplerimde. resmi buldum netten
    urun su http://www.amazon.com/dp/B001E6P6MQ/ref=asc_df_B001E6P6MQ1516517?smid=ATVPDKIKX0DER&tag=hyprod-20&linkCode=asn&creative=395093&creativeASIN=B001E6P6MQ
    Asli

    YanıtlaSil
  2. nuran; ben memnunum açıkçası, bir problem yaşamadım.. bitkisel tarzda pekçok şampuan kullandım ben de.. Ama bu şampuanda fena değil. Yalnız son zamanlarda kepek problemi yaptı bende, fazlaca beslediği için saçlarımı sanırım *_*
    Ürüne göz atıyorum hemen..

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin