11 Kasım 2010 Perşembe

GÜNÜN KOMBİNİ: PUANTİYELİ ETEK *_*

Bugünkü kıyafetimden detayları sizinle paylaşmak istiyorum *_* Farklı mekanlarda, farklı ışıklarda i-phone ile resimler çektim,kalite malum!

Bugün madem hava sıcak o zaman etek giyebilirim diyerek böyle bir kombin yaptım. Ve hiç üşümedim.. Bütün kış böyle geçse,hayır demem!

Adettendir detaylara gelirsek:

Ceket: River Island ( Atlas Pasajı )
Etek: Park Bravo
Ayakkabı: Hotiç
Çanta: Atlas Pasajı






Aşağıdaki resimlerde,ışıktan dolayı saçımın rengi pek güzel *_* Boyatmasam mı ne ! 





_



Ve son resimde sevgilimde resime dahil oldu,eğlenceli bir kapanış resmi....


6 yorum:

  1. atlasda rıver ıslandın ürünleride var mı ki rıver ıslandın elbiselerine hastayım ben ya keşke oda türkiyeye tekrar gelse:(

    YanıtlaSil
  2. cok hoş .. herzaman.. oje ?

    YanıtlaSil
  3. kumsepeti; Ben ceketlerini bulabiliyorum ama elbiselerinden emin değilim,keşke gelse :)

    ikkuş;çok mersi,oje claires 45 numara.

    YanıtlaSil
  4. bence ayakkabı seçimin farklı olmalıydı Mughettocum. bu ayakkabılar etekle kullanıldığında ince uzun bacak istiyor, aksi durumda bacakları olduğundan kısa ve kalın gösteriyor, bilekte görüntüyü kesmesi dolayısıyla. puantiyeye ben de bayılırım.

    YanıtlaSil
  5. Harika bi kombin...

    Buarada çantanı atlastan almışsın, yeni mi o? Eğer yakın zamanlarda aldıysan bulma ihtimalim yükselecek :) Ve ben buna cok sevinip hemen taksime koşucam :)

    YanıtlaSil
  6. kozmo; sana katılıyorum ama sabahın köründen akşama kadar ayakta olacağım için mecbur düz ve rahat bir ayakkabı tercih etmem gerekiyordu.

    cgdmyldz: 1-2 hafta önce gittiğimde hala satılıyordu,geç kalmadınız,kesin vardır :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin