16 Kasım 2010 Salı

BAYRAM KOMBİNİ

Herkesin kurban bayramı kutlu olsun.


Şeker tadında bir bayram geçirmenizi dilerim.


Ama yediğiniz şekerlere,çikolatalara,tatlılara dikkat... Benim gibi çok fazla ziyaret yapıp, her evde bir baklava,bir tatlı yerseniz akşam mide fesatı geçiriyorsunuz,haberiniz olsun :)


Ve bayramın ilk günü kombini gelsin bakalım.. Telefonla asansörlerde fotoğraf çekmekten vazgeçersem daha düzgün ve net sonuçlar elde edebilirim ama...İşte!


Son resimde,yine ekrana sevgilim de dahil oldu *_*







5 yorum:

  1. canıımmm çok şirin olmuşsun =) elbisende,pançonda çook güzel!

    YanıtlaSil
  2. elbise çok tatlıymış :) renkler de güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Zeynep; çok teşekkür ederim :)

    Cemre; panço ile bootie aynı renk oldu :)

    YanıtlaSil
  4. cnm şahane gözüküyorsun! elbiseye bayıldım.. ama gözüm panço'da kaldı :) nerden diye sorsam ayıp olur mu (:

    YanıtlaSil
  5. yasemen k; teşekkür ederim. Topshop marka ama ben Atlas Pasajı'ndan aldım,topshop.com da da bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin