14 Eylül 2010 Salı

CHERRY CULTURE SİPARİŞİMİN DETAYLARI



Ayın 2'sinde verdiğim Cherry Culture siparişim ayın 4'ünde kargoya verildi ve bugün elime ulaştı.Araya bayramın girdiğini düşünürsek oldukça hızlı bir şekilde geldi.Siparişimin çoğu NYX ürünlerinden oluşuyor.Bir önceki Cherry Culture siparişimde de NYX ürünlerini tercih etmiş ve kalitesinden memnun kalmıştım.Fiyat performans bakımından değerlendirirsek oldukça yüksek bir puan kaptı benden NYX.


Ürünlere gelirsek;


One Night in Morocco genelde smokey makyaja uygun farlardan,4 adet parlatıcıdan ve far bazından oluşuyor.






Üçlü farlara gelirsek; NYX'in bu ürüne bayılıyorum.Cherry Culture sık sık %20 indirim yapıyor,indirim yaptıkça diğer çeşitlerini de almak istiyorum.










Son olarak bir adet göz kalemi ve bir adet ruj aldım.Göz kalemi NYX marka,ruj LA Girl marka.






Bu kadar ürüne ne kadar ödediğime gelirsek;




Toplamda 39 dolar ödedim.Shipping'e 13.40 dolar ödedim,takipsiz sanıyordum ama üst kısımda dikkat ederseniz takip numarası da göndermişler,şaşırdım.Benim seçtiğim en uygun kargo ücreti idi.


Kışlık kozmetik alışverişimi de tamamlamış bulunuyorum.Paylaşmadığım bir iki parça daha ürün aldım,zamanla paylaşırım.Kış sezonu için en çok tercih edeceğim ürünler nude ve gül kurusu renginde rujlar.Son olarak; nude renk ruj arayanlar Flormar'a ve Body Shop'a göz atın,ben iki markadan da kendime uygun ton bulabildim.

8 yorum:

  1. Jumbo göz kalemi benim de hep aklımda.Sen de görünce tekrar hatırladım rengi çok güzel.Ama ilk Milk olanı almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. bende gül kurusu allık sorucaktım. acaba tr de bildiğin gördüğün güzel bi markada var mı ?

    YanıtlaSil
  3. ben de senin gibi açık tenliyim, o yüzden de aldığın makyaj ürünlerinde senden fikir aldığım çok oluyo... güzel günlerde kullanmanı dilerim...

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan hepsini bizi güzel gözlerinden ve makyajlarından mahrum bırakma :)

    YanıtlaSil
  5. Lovebug; Milk olanı sanırım beyaz renk değil mi?

    Elif Burcu; Maybelline de var diye biliyorum.

    hayat güzel;teşekkürler,fikir verebildiğime sevindim.

    MissEinstein; yaz sıcaklarında ara vermiştim,makyajlı günlere geri döneceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Milk olanı beyaz bir renk ve kalıcı beyaz kalem arayışımı tamamen bitireceğini düşünüyorum.Yoğun beyaz bir rengi var.

    YanıtlaSil
  7. Smokey palet muhteşem görünüyor...
    3lü farlarını da çok merak ediyordum foto çekimleri çok güzel olduğu için yapısı anlaşılıyor, çok ta güzel duruyorlar...
    güle güle kullan cnm!

    YanıtlaSil
  8. April;Teşekkür ederim,farları gerçekten güzel.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin