6 Eylül 2010 Pazartesi

BAYRAM ve SONBAHAR ALIŞVERİŞİ

Eylül ayının gelmesi,yağmurların başlaması ile beraber sizin de gözünüz kışlıklara kaymaya başladı mı?

Şu sıralar camel rengi; ekose desenli; dantel, fırfır ve fiyonk detaylı sonbaharlık cicilerden gözlerimi alamıyorum açıkçası.Yaz mevsimini çok sevmeme rağmen,kıştan kaçış olmayacağını bildiğim için iyi taraflarını buluyorum,yani dolaba yeni ciciler ekleyerek kışı sevmeye çalışıyorum. :)

Dün bayram münasebeti ile sözlüm ile alışverişe çıktık.Adetmiş,sözlü olan kızı bayramda kayınvalidesi giydirirmiş.Böyle bir adet bilmiyordum açıkçası ama sevmedim diyemem. :) Hayatımın en rahat alışverişi oldu diyebilirim.

Ve dün aldığım 3 parçayı sizinle paylaşmak istiyorum.



Gri ekoseli kısa ceket ve elbise : Twist
Kahverengi kaşe uzun ceket: Zara

Zara cekete sezonun açıldığı ilk gün göz koymuştum zaten.Dar paça pantolonlarımla ve oxford ayakkabılarımla tamamlamak için sabırsızlanıyorum.


Kısa ceketimin fermuar ve kol detayları çok güzel.Kışın elbiselerimin üstüne giymek için ideal bir parça. Elbiseme gelince üstündeki bulut resimleri,renkleri,modeli şahane.

Twist'te bu sezonda da birçok parça gözüme kestirdim.Yavaş yavaş dolabıma eklemeyi planlıyorum.Şimdilik iki parça ile adım atmış oldum.


Zara'dan aldığım uzun ceketimin dirsek ve düğme detaylarını sizinle paylaşmadan olmaz.Çok sevdim demiştim değil mi?

Bayram alışverişim ve birazcık da sonbahar alışverişim işte böyle..Unutmadan, Twist'te Yapı Kredi'ye ait kredi kartlarına %15 indirim mevcut.

9 yorum:

  1. Ekoseyi pek sevmem ama elbisen çok tatlı. =)

    YanıtlaSil
  2. Bu bulutlu elbiseye bayılmıştım ben de güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. aldıklarının hepsi çok şık. "çalışmaya başlıycam, gardrobumu yenilemeliyim diyordun",kayınvaliden bu konuda açılışı yapmış:) bu aldıkların iş hayatında kullanabileceğin rahat ürünler:) güzel günlerde kullan canım:)

    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel özellikle elbise ne kadara aldın?
    birde zara olanı çok beğendim ama boyum kısa olduğu için maalesef uzun parçaları çok kullanamıyorum:(

    YanıtlaSil
  5. Lovebug; teşekkürler :)

    Dimple; çok mersi :)

    hayat güzel; evet sağolsun,ilk adımı attı ;)

    Siu; Teşekkürler cnm :)

    cnsn95;elbise 150 lira..Benim boyum çok kısa değil kombinleyebilirim diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ya ben kısa cekete bayıldım ne kadarı acaba:) Bu arada http://alisverisdellysi.blogspot.com/ nacizhane bir blog oluşturdum bakmak isterseniz:)

    YanıtlaSil
  7. Merve; 200 lira canım,bloguna göz atacağım.

    Zet; Çok mersi şeker :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin