8 Ağustos 2010 Pazar

TATİL KOMBİNLERİ-1





10 günlük Bodrum tatilim bitti maalesef.İstemeye istemeye İstanbul'a geri döndüm. İstanbul çok çok daha sıcak. Nem oranı insanı çileden çıkartıyor,bütün gün oturduğum yerden kalkmak istemiyorum.. Ama Bodrum'da öyle miydi? Oldukça eğlenceli bir tatil geçirdim.Ortalama bir günüm şöyle geçti: Gündüz 12-1 arası kalk, kahvaltı yap, denize git. Akşam 7 gibi eve gel,duş al hazırlan. Akşam 11-12 gibi Bodrum'a in. Küçük Beyoğlu'nda geceye hazırlık yap; tekila,karpuz votka,fındık votka shotlar, sex on the beach shakerlar, biralar gelsin,midye dolmalar gitsin...Daha sonra discoya gidip dans et. Sabaha karşı mideye bir kumru indir,5-5.30 gibi sabahın ilk ışıkları ile eve dön ve 12-1 arası kalkıp yeni güne başla.Yorucu ama eğlenceliydi. Tabi bünyeye giren alkol,düzensiz yaşamın getirdiği sağlıksız beslenme vs kilo olarak geri döndü tahminen ama şu sıralar tartıya çıkmayı reddediyorum. Bünyesi 1 aylık alkol ve sağlıksız yemek rejimine sokuyorum.

Tatile 2 valiz ile gittim,bir sürü kıyafet götürdüm nerdeyse yarısını giymeden geri getirdim..Çok fazla kombin resmi çekmedim çünkü çevremdeki erkekler bu konuda oldukça başarısızdı maalesef. Bu posttaki resimlerimi çeken küçük kuzenim ise resim konusundaki en başarılı aile bireyi idi. :)

Kombin detaylarına gelirsek:

Elbise-kolye: Mavi Jeans
Çanta: Asos
Sandalet: Mudo
Takılar: Bodrum
Mevki: Akyarlar :)

3 yorum:

  1. hoşgeldin mughetto,
    olsun tatilde kilo da alınsa,tempodan dolayı yorulunsa da insanın kafası resetleniyor.

    YanıtlaSil
  2. 2 sene önce benim tatil yaptığım plajdaymışsın. Çok güzeldir orası! Denizi muhteşemdir. Yine tatile gidebildiğimizde oraya gitmeyi planlıyoruz. Hatta o plaj üzerinde Babadan Motel var, orada kalmayı planlıyoruz. Şimdi orada olmak istedimmmm.

    YanıtlaSil
  3. Kapkara Camdan Kelebek; hoş bulduk :) Şu sıralar tatil günlerimi çok özlüyorum.

    TAnnesi; Evet,Babadan Motel'i biliyorum,bizde her yaz o tarafa gidiyoruz dayım orada esnaf çünkü.Umarım sende ilk önce bir iş bulur,önümüzdeki yazda oraya gidersin şekercim.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin