27 Ağustos 2010 Cuma

Flormar Pretty Compact Blush-On P114 VE P115


En son kozmetik diyetine girmiş ve Project Pan 10 başlasın demiştim. O günden bugüne yavaş yavaş belirlediğim kozmetik ürünlerini bitirmeye çalıştım. Ve şaşırcaksın muhtemelen, diyetimi bozmadım,alışveriş yapmadım.Ürünlerin çoğu bitti,kalan ürünlerin de dibinde bir miktar kaldı.

Bu yaz zaten havaların öldürücü derecede sıcak olmasından muhtemelen, doğru düzgün makyaj yapmadan dışarıya çıkıyorum ve makyaj yapmadıkça cildim daha da güzelleşiyor :)Tatile gidip biraz bronzlaştıktan sonra hele,makyajda neymiş bana bir ruj yeter demeye başladım :)

Tatilden İstanbul'a döndüğüm zaman oldukça esmerleşmiştim ve evdeki hiçbir ürün cilt tonuma uymuyordu. Bende bu bronz halimle kullanabileceğim bir pudra almak istedim , en azından özel bir zamanda sürebilmek için elimde bir ürün olsun mantığı ile. Flormar'ın yeni Pretty Compact serisini tercih ettim çünkü fiyatları çok uygun,7-8 lira civarında diye hatırlıyorum.

Soldaki ürün,bronz tonda bir pudra.İster allık olarak ister pudra olarak kullanabilirsiniz.Ben ilk tatilden döndüğüm günlerde pudra olarak kullandım,şu anda cilt rengim açıldığı için ancak allık olarak kullanabiliyorum,kontürleme yaparken kullanabiliyorum.

Sağdaki ürün ise allık ve aydınlatıcıdan oluşuyor.İsterseniz iki ürünü karıştırarak kullanabilirsiniz, isterseniz ayrı ayrı alıık ve aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz.

Ürün kodları ve içindekiler:


Sağdaki ürünün renkleri nasıl diye merak ederseniz :


Uygun fiyata kozmetik ürünü arayışında olanlara ve benim gibi değişiklik arayanlara tavsiyemdir efendim.

2 yorum:

  1. Bu allığı bir sürü blog yazdı ama hiç bu kadar başarılı fotoğraflayabilen olmamıştı. Diğer bloglarda sıradan görünen ürün, süper gözüktü gözüme. Güle güle kullan. Yarın yakından bakıcam buna mutlaka!

    YanıtlaSil
  2. Tannesi; Foto makinemde dandik aslında ama :) Becerebildim demekki. Bakınca haber ver bakalım beğendin mi?

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin