11 Haziran 2010 Cuma

iHERB.COM SİPARİŞİM,IHERB.COM'DAN NASIL SİPARİŞ VERİLİR? TÜM CEVAPLAR !!

Yaklaşık 2 hafta önce iHerb siparişi verdim,bu siparişi vermeme vesile olan sevgili arkadaşım Pembe Peluş ' a sevgilerimi gönderiyorum buradan. :)
Bu postta iHerb nedir,nasıl sipariş verilir,ne tarz ürünler mevcut gibi sorulara yanıt bulmaya çalışacağım kendimce.Hadi bakalım,başlayalım;

iHERB NEDİR ?


www.iherb.com sitesinden ulaşabileceğiniz; vitaminler,doğal içerikli bakım ürünleri,kozmetik ürünleri satan Amerika menşeli bir site.Anasayfa görüntüsü size az çok fikir verebilir.



iHERB.COM ' DAN NEDEN SİPARİŞ VEREYİM ?

Türkiye'de bulamayacağınız pek çok bakım ürünlerini bulabilirsiniz.Aynı zamanda Türkiye'de bulabildiğiniz bazı ürünleri daha uygun fiyata alabilirsiniz.Mesela vitamin markası Solgar'ın tüm vitaminleri Türkiye'ye kıyasen daha uygun.

iHERB.COM 'DAN SİPARİŞ VERDİM DİYELİM, KARGO OLAYI NASIL ?

Ben siparişime toplamda 20 dolar civarı kargo ücreti ödedim ancak yeni sipariş verecek olanlar ; siz şanslısınız! Çünkü iherb kargo konusunda yeni bir düzenleme yaptı. Ortalama %50 civarında indirim yaptılar ve farklı gönderim seçenekleri eklediler. En iyisi ürünleri sepete attıktan sonra kargo seçeneklerini incelemeniz olacak yanlış bilgi vermek istemiyorum.

Ayrıca benim siparişimde,takip numarası verdiler ve ortalama 1 haftada ürünüm elime ulaştı,Amerika'dan geldiğini düşünürsek çok iyi bir süre. Ben DHL ile gönderimi seçtim ve çok memnun kaldım.Kargom Türkiye sınırlarına girdikten sonra DHL çok ilgili ve alakalı davrandı.

ÜRÜNLERİN PAKETLEMESİ NASILDI ?

Ürünler gayet sağlam paketlenmişti.Akma,kokma,dökme olmamıştı :)


ALDIĞIM ÜRÜNLERDEN MEMNUNMUYUM ? FİYATLARI NASIL ?

Ben toplamda 8 parça ürün aldım.3 adet vitamin,bir adet yağ,2 adet maske,1 adet renkli nemlendirici,1 adet şampuan. Ürünlerin fiyatları şu şekildeydi;



Memnun kalıp kalmadığıma gelirsek, ürünler üzerinden tek tek gidelim istiyorum:

Vitaminlerden CoQ-10 ve Alpha Lipoic Acid annemin anti-aging olarak devamlı kullandığı vitaminler. Skin,Nails & Hair olan vitamini ise kendim için istedim. Cilt,Tırnak ve Saç için geliştirilmiş bir formül.Tırnaklarım çok çabuk kırılıyorlar,işe yarar diye umud ediyorum. Ancak bir kutu kullanmadan yorum yapmam mümkün değil.

Kiss My Face marka Tinted Moisturizer ( Renkli Nemlendirici ) ' nin Rattan rengini aldım. Benim cildime birebir uydu.Ayrıca SPF 8 koruması var ve oil and fragrance free ( yağsız ve kokusuz ). Diğer ürünler gibi bu da Natural ( yani doğal ). Bu sıcak günlerde cildinize fondöten gibi ağır bir ürün kullanmak istemiyorsanız renkli nemlendiriciler tam size göre! Ayrıca Kiss My Face marka renkli nemlendirici işini çok güzel yapıyor,fiyatı da çok makul.Beğendim ve tekrar alırım.

Maskelere gelirsek; Queen Helene marka maskelerin MUA yorumları çok yüksekti,yorumlara güvenerek sepete attım. Ama bu maskeler benim aradığım maskeler değil maalesef. Yüksek arındırıcı özellikleri olduğunu düşünmüyorum.Ama kullandıktan sonra mat bir cildiniz oluyor.Gözenek ve sivilce problemleri ile savaşma vaadinde de bulunuyorlar,bir kere kullanarak karar vermek erken,biliyorum! Ama ben bu maskelerde de Lush maskelerin etkisini bulamadım. Ancak şunu da belirteyim benim bir maskeden beklentilerim çok yüksektir,kullandıktan sonra aynaya baktığım zaman gözeneklerimin pırıl pırıl olmasını isterim. Ah Lush,bu beklentilerimi sen yükselttin,biliyorsun değil mi? Yeniden alırmıyım? Alırım,çünkü 3-4 dolarlık maskeler bunlar,hiç kullanmamaktansa kullanmak iyidir fikrindeyim. Ayrıca formülleri de orjinal,birisi nane diğeri çamur özlü!

Tea Tree and E Oil 'in içerisinde %75 oranında çay ağacı özü var.Çay ağacı özünün vaadi ise sivilce ve sivilce lekelerini iyileştirmek.Ben bu dönemde çıkan sivilcem üzerinde test ettim,onayladım!

Son olarak Jason Natural Thin to Thick Şampuan...İşte bu şampuana bayıldım,stok yapmak istiyorum, o derece yani!

Bu şampuanda doğal içerikli bir şampuan.Ayrıca beni en çok heyecanlandıran nokta; PARABEN FREE ve SODIUM LAURYL/LAURETH SULFATE FREE. Yani kansorejen riski olan maddeler mevcut değil.İçeriğine göz atarsak, volume (hacim) vermesi için gerekli maddeler mevcut ve bu yüzden görevini çok iyi yerine getiriyor. Saçınızı yıkarken gelen hafif mentol kokusu ise süper.Ayrıca mentol saç diplerinizi de ferahlatıyor. Kısacası çok sevdim ve tekrardan alırım.

Evet,bir yurtdışı sipariş postunun daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.Umarım yardımcı olabilmişimdir,kafanızda cevaplayamadığım sorularınız varsa,mail atabilirsiniz veya yorum bırakabilirsiniz.

3 yorum:

  1. maskeleri kullanmıştım ,açıkcası pek memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan aldiklarini. mint julep masque bende de var, acikcasi ben begeniyorum, yani fena degil. JASON urunlerinide seviyorum, nemlendiricisini ve tonigini kullaniyorum. Bir daha siparis verirsen serum'da almani tavsiye ederim, serumlardan sonra cildin estetik ameliyat gecirmis gibi geriliyor, piril piril oluyor :)

    optum!

    YanıtlaSil
  3. mercan; Maskelerden memnuniyet seviyesi beklenti ile alakalı oluyor genelde :)

    Salincakta iki Kisi;Tüm önerilerini dikkate aldım,postlarını okudum,linkleri not ettim,ürünleri sepete attım,yeni bir iherb siparişi yolda sanırım :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin