12 Haziran 2010 Cumartesi

HALA GÜNEŞ KORUYUCU KREM ALMADIYSANIZ...



Vichy'nin kampanyasını duydunuz mu? Vichy Capital Soleil 50 faktörlü güneş koruma kremi alana 35 tl değerinde cilt bakım setini hediye ediyor.Güneş kremi almayı planladığım sıralar bu kofreyi gördüm ve direkt edindim,sizde hala güneş kreminizi almadıysanız bir göz atın derim. Bu kofrenin piyasa fiyatı 46 tl ama ben eczanemizde.com dan alışveriş yaptım ve indirimli olarak aldım.Çok hızlı ve sağlam bir şekilde ürünlerimi gönderdiler.


Kofrede bulunan Aqualia Thermal benim günlük kullandığım nemlendiricim olduğu için , bu kofre benim için çok iyi oldu.Aqualia Thermal ile ilgili düşüncelerim için tık,tık. Kofredeki diğer ürün ise, 3ü1 arada mantığıyla geliştirilmiş bir ürün.Yüz makyajınızı ve göz makyajınızı temizleyebiliyorsunuz artı tonik etkisi yaratıyor. Pratik olması bakımından güzel.Seyahatlerde kullanmak için birebir.


2 yorum:

  1. Vichy'nin ürünlerini ben de kullanıyorum. Hepsi kaliteli ve çok beğeniyorum.

    gÜLE gÜLE kULLAN =)

    YanıtlaSil
  2. Lovebug; Teşekkürler. Ben bazı ürünlerini beğeniyorum bazılarını beğenmiyorum,denedikçe yorum yazmaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin