17 Mayıs 2010 Pazartesi

BUGÜNLERDE KULLANDIĞIM MASKELER


1) TEA TREE FACE MASK : Lekeli ciltler için öneriliyor.Ben sivilce lekelerim için aldım ama düzenli kullanmadığım için kesin birşey söyleyemem.Tek bildiğim maske kullanmayı seviyorum.Birde bende bu serinin akşam yatarken sürülen onarıcı kremi var aklınızda olsun.Bu tarz ürünler arayanlar vardır belki.

2)ORIFLAME PURE NATURE Purifying Clay Mask : Bildiğimiz kil maskesi. Uygun fiyatı ile bir köşede bulunması gerekenlerden.

3)ORIFLAME PURE NATURE Exfoliating Peel-Off Mask: Aslında soyulan maskelere karşı antipatim var,hep gereksiz görmüşümdür.Ancak en son Oriflame kataloğunda 2 adet maskenin sadece 12 lira olduğunu görünce yıllar sonra tekrar deneme ihtiyacı hissettim. Malum peel-off tarzı maskeler büyük gözenekler için öneriliyor.

4) BIOTHERM BIOPUR: Bu maskenin iddiası 1 dakikada gözenekleri açmak. Dakikalarca yüzünde maskeyle dolaşmak istemeyen bayanlar için birebir.

Oriflame ürünlerini ilk defa deniyorum,blog sayesinde tanıştığım çok cici bir bayan sayesinde..Kendisine buradan tekrar teşekkür ederim.

Son olarak,bu maskelerde iyiler hoşlar ama ben Lush taze yüz maskelerimi özledim :/

8 yorum:

  1. Kesinlikle biotherm diyorum =)

    YanıtlaSil
  2. Bence de Bıotherm en iyisi canım :) ama Oriflame de gündelik olarak güzel..

    YanıtlaSil
  3. benimde artık maskelere başlama zamanım geldi sanırım...
    hatırlatma için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. =) önemli değil cnm. umarım beğenirsin.

    ama arkadaşın dediği gibi, gündelik kullanım için ideal ürünler. işe yarar mı bilemiyorum ama kendini iyi hissettirdiği kesin.

    YanıtlaSil
  5. Lovebug ve Merve; Biotherm kullanıp memnun kaldınız galiba kızlar ? :)

    Gençbiranne; Rica ederim,maskeleri hayatımıza sokmamız lazım :)

    Rosein;Önemli olan sık sık kullanmak,böylece işe yarar diye düşünüyorum,tekrar teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Canımya benim cildim bi ara hergün fondöten kullandığımdan ötürü bozuldu, (çok hassastır 3 gün kullansam hemen sivilce tarlasına döner:/) Bir ayı geçti sadece temizleyici ve nemlendirici kullanıyorum ama hala tamamen kurtulamadım. Sence nasıl bi maske kullansam, ayrıca maske işe yarar mı?

    YanıtlaSil
  7. İğne ile İplik;Eğer siyah nokta problemin varsa arındırıcı tarzda bir ürün kullanman lazım,sivilce problemi içinde kurutucu tarzda ürünler işe yarar diye düşünüyorum.
    Eğer cildin hassas ise Lush'ın taze yüz maskelerini tavsiye ediyorum.
    Maskeler devamlı kullanıldığı taktirde işe yarıyor ;)

    YanıtlaSil
  8. Svilcelerim böyle yağlı ağır şeyler değil, daha ziyade pütür pütür ama Lushfikri süper, hemen uğrayacağım, çok teşekkür ettim canım:*

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin