26 Mart 2010 Cuma

PAHALIYA PATLAYAN CUMA PAZARI ALIŞVERİŞİM

Bugün annemle hazır hava güzel dedik,çevirdik arabanın kontağını pazara yol aldık.Aklımızda fazla birşey almak yoktu ama ben her zaman uğradığım tezgahtan kendime 2 tişört aldım,annemde 2 tişört aldı.Sonra dolaşırken kumaşçılar kısmında çok güzel bir perde beğendik,hazır dikilmişti,rengi-modeli şahaneydi ve fiyatı 40 lira idi.İkimiz de çok beğendik,fiyatını da uygun bulmuşken kaçırmadık,eve yeni gelen koltuk takımımızla güzel olacak. :)
Daha sonra ben bu fuları buldum,yazın renk renk fular takmayı sevdiğim için kaçırmadım aldım.Büyük bir fular koleksiyonum olduğunu da belirtmek isterim. :)
Gezerken Home Sweet Home'da 300 liralık etiketiyle görüp beğendiğim masa örtü takımlarından( peçeteleri vs.de var) buldum pazarda.Güzel bir işçiliği vardı.Fiyatı ise 60 lira idi.Direkt aldık annemle,çeyizimde yerini aldılar. ( Home Sweet Home'da şahane şeyler var ama fiyatları oldukça yüksek bence..)
Her zaman uğradığım tezgahtan aldığım diğer tişörtte bu.River Island marka,çok hoşuma gitti,çok romantik :))

Birşeyler daha aldıktan sonra arabanın yolunu tuttuk,ama araba yerinde yok!! Bakıyoruz bakıyoruz yok. Maalesef arabayı çekmişler..İki tane ayrı otopark dolaştıktan sonra arabayı bulabildik.Verdiğimiz taksi paraları ve otopark parası ayrıca çekici parası ve yediğimiz trafik cezası da cabası..!

Elimde olmadan gülmeye başladım.. 40 liraya ucuz perde, 60 liraya ucuz masa örtüsü takımı aldık diye sevinirken,yediğimiz ceza ile mağaza fiyatına eşitlemiş olduk fiyatlarını sanırım.Bir cuma pazarı hikayemizde böyle sonra erdi.

29 yorum:

  1. aaaa çok geçmiş olsun ne kadar talihsiz bi durum olmuş :( çok gülen çok ağlar sözünü tasdiklemiş olmuşsunuz , uff çok sıkıcı :(

    YanıtlaSil
  2. canım tişörtler ve perdelik çok cici,güzel günlerde kullan..aksiliklere çok üzüldüm,onun dışında gayet güzel ve hesaplı bir alışveriş olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Aldıkların güzelmiş güle güle kullan ama araba işi kötü olmuş geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  4. cnm bnm gzl başlamış kötü bitmiş ama olsun yine de perdeleriniz masa örtünüzü almış olmuşsunuz ne gzl.benim de yarın dersanem tatil ve bahçeşehir pazarına gidicem,aşırı mutluyum,nasıl özlemişim nasıl özlemişim:)

    YanıtlaSil
  5. Duygu;Galiba fuları perdelik kumaş sandın,o değil perdemiz. Yıkanıp asıldığı zaman paylaşırım belki :)

    Fluffy; Maalesef öyle oldu..Napalım canımızın sağlığı dedik ama canımızı da sıktı tabiki :(

    Gizemel;Heyyo..Çalıştığı için veya başka sebepten pazara gidemeyenlere üzülüyordum,çok sevindim senin için :)

    Aslı; evet aldıklarıma sevindim arabaya üzüldüm,napalım kısmet :)

    YanıtlaSil
  6. aksılık yasamasaymıssınız ,guzel bır gun gecırmıssınız genede.perdenın resmınıde koysaydın keske.sevgılerımle.

    YanıtlaSil
  7. Dolunay; Perdeyi astığımız zaman koyacağım,o zaman daha iyi anlaşılır :)

    YanıtlaSil
  8. hihiihhi:)ayyy çok pardon canım:))buara ben de perdelikler döşemelikler diye kafayı bozdum biraz,ondandır.kusura bakma şekercim,fular olarak baktım az önce gayet hoş,hatta daha hoş:P

    YanıtlaSil
  9. Duygu; olur öyle dalgınlıklar :) Fular olarak cici,perde olarak salona fazla cicili bicili..hehehe :)

    YanıtlaSil
  10. tişörtlere bayıldım doğrusu olsun almışsınız ya en güzeli o geçmiş olsun yinede dahada kötü sonuçlanabilirdi):)

    YanıtlaSil
  11. tişörtler gerçekten çok güzelmiş ama fular ayrı bir cici güle güle kullan :))
    arabanın çekilmesi olayıda çok kötü ya yakın zamanda bizde yaşadık boşa giden onca para içi acıo insanın ama yinede kötünün iyisi tabi geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  12. meraklıbeti; Evet bir ara çalındı mı diye korktum mesela.. :)

    Gamze;Teşekkürler :) Diyorum ya en azından çalınmadı sadece çekildi :)

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun mugocum neyse sağlık olsun dimi, evet fular çok cici beğendim, koleksiyonu merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  14. canım yaa :( çok geçmiş olsun. ama cicileriniz pek bi güzel güle güle kullan. şu cuma pazarı kadıköydeki mi ? ben hala o pazarı leşfe çıkamadım bi yer tarifi alabilir miyim canım?

    YanıtlaSil
  15. Cecilia;Birgün üşenmezsem hepsini çekerim Ceci'cim :)

    Zivizivi; Teşekkür ediyorum çook.. Birde şu linke tıkla tarif için;

    http://yaprakela.blogspot.com/2009/10/kadikoy-sal-ve-cuma-pazar.html

    YanıtlaSil
  16. Tisörtlere bayildim, cok güzel..Güle güle giy

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkürler Yasemin :)

    YanıtlaSil
  18. cok gecmiş olsun cnm ya sıkıntılı bi durum!ama river island'a bayıldım ayrıca oda kapandı burda biliomusun :(
    nyse bnde bgn derslere gömülmeden bi gidiim bizim burdaki cuma pazarına dedim ve bi ton sey aldımuyuz oldum kndime:D bunun sonu yok ya:S

    YanıtlaSil
  19. Pazarda insanlar fiyatlar ucuz olunca kendini kaybediyor :)
    Bi de River Island tüm mağazalarını kapattı canım zarar ettiği için :/

    YanıtlaSil
  20. mughetto bizi pazara götür =)
    yaşadığınız aksiliğe üzüldüm canım amaaldıkların çok hoş. tişört stoğu yapmalı artık.yaz yaklaşıyor.

    YanıtlaSil
  21. Rosein; götürürüm tabiki :)) Yazın giydiğim tişörtlerin büyük kısmını pazardan alıyorum nerdeyse.. 1-2 yıkamada bozuluyor tişört dediğin şey çnk.

    YanıtlaSil
  22. Canımmm tişörtler çoook güzel.Güle Güle kullan.Fularda çook güzel.İyi alışveriş olmuş:)

    YanıtlaSil
  23. mkblkonsept; çokkk teşekkürler :)) tercihlerimin beğenilmesi çok hoş.

    YanıtlaSil
  24. Benim de bir fular koleksiyonum var ama alıp alıp kullanmam öylece durur :) Aldığın fulara bayıldım.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  25. Mavi Masal; ben bir dönem çok sık takıyorum,sonra soğuyorum hiç takmıyorum.Böyle bir döndü işte.. :)

    YanıtlaSil
  26. Bayıldım satma bunları çok yakışır kuzuma eminim

    YanıtlaSil
  27. Stil Direktörü; Sağol Edicim..:)) yok yahu ne satması giymek için aldım,inşallah giyeceğim yaza :))

    YanıtlaSil
  28. Ahhhh, kötü olmuş gerçekten :(
    Ama ne tatlı şeyler almışsın, çiçekli fular pek şeker etek zannettim önce. Bende cuma günü bir gideyim, bana önerebileceğin tezgahları bekliyorum!

    YanıtlaSil
  29. aaa alışverişin sonu kötü bitmiş gerçekten. neyse yine de çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin