2 Şubat 2010 Salı

ZIMBA-FİYONK BİRLİKTELİĞİ VE İNCİLİ-BONCUKLU KOLYE

Twitter arkadaşlarıma söyledim ama blogumda söylemedim galiba.Sonunda sınavlarım bitti.3 haftalık bir final dönemim vardı ve beni çok zorladı ama neyseki 12 dersimin hepsini verdim.Artık mezun olmama yarım dönem kaldı,tey tey :) Tabi final döneminde blogumla hiç ilgilenemedim.Sınavlar bitince peşpeşe postları sıralıyorum,yavaş yavaş arkadaşlarımın bloglarına bakabiliyorum,ihmal ettiğim arkadaşlarım varsa kusura bakmasınlar lütfen.Şu anki uyku düzenimi söylemektense utanıyorum,gece 1 civari uyuyup öğlen 1 civarı kalkıyorum..Ne yazık ki bu soğuk havalarda kedi gibi 12 saat uyuyorum :)) Uyumaktan arda kalan vakitlerde yaptığım bazı alışverişleri de sizinle paylaşıyorum.Maksat sezonun gözde parçalarından olan bazı ürünler hakkında size fiyat ve marka bilgisi verebilmek.
Buyrun bakalım son 2 parça;

Bu fiyonk ve zımba detaylı minik çantayı hem portföy hem de postacı çanta olarak kullanabiliyorsunuz.Accessorize indiriminden aldım,35 lira.Bir önceki aldığım zımba detaylı çantam için tık,kendi DIY projem zımba çanta için ise tık.

En son aldığım snood dan sonra Koton yine beni şaşırttı.Bu karmaşık kolyelerden uzun zamandır bende yapmak istiyordum ama maalesef bir türlü fırsat bulamadım.Bu arzumu bastırabileceğim bir kolye bulunca,üstelik 15 lira gibi bir fiyatla kaçırmadım.Arayanların aklında olsun.

7 yorum:

  1. uufffff çantaya bayıldımmmmm :))
    hemen almam lazımmmmmmmm :))
    güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. Super bisey kalmamis ayol nedir 1 donem pit diye biter :)
    Sekerim ayrica koley ve cantaya ayri bittim iyi gunlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. Mughetto'cum çanta modaya uygun süperr;)hemde çok uygun fiyata almışsın.Bu kolyeden bende yapıyorum ama mıy mıylığım üzerimde sanırım bitiremedim henüz tek tek boncukları geçirmeyi gözüm yemiyor herşeyi yarım bırakıyorum hii:P Azmedip bitireceğim:D kolyede harika kotonun takı indirimlerine bayılıyorum en son bende birşeyler aldım.Outletine de bakmanı öneririm;) sevgilerr!!!

    YanıtlaSil
  4. şu an ben de karmaşık kolye yapma aşamasındayım,kolye daha karışamadı ama ben karışmış durumdayımm:)

    YanıtlaSil
  5. Dominika; al şekerim al :) Bugün %70 indirime girdi Accessorize.

    Zuzu;teşekkürler cnm.Umarım pıt diye bitecek (:

    Pearl;Bende yapmak istiyordum ona uygun malzeme bile aldım ama bir türlü fırsat olmadı uygun fiyata görünce de kaçırmadım :)

    Gizemel;Evet ne yazıkki yaparken insan karışıyor :)) Sen yapta görelim şekerim.Merak ettim.

    YanıtlaSil
  6. Cidden zımba ve fiyonk kardeşliğini sevdim, ee sınavlarda bittiyse gözün aydın kuzuma birde kepli görelim seni tek dileğimiz budur :)

    YanıtlaSil
  7. Stil Direktörü; Edicim inşallah o günleri de göreceğiz :) Az kaldı.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin