19 Şubat 2010 Cuma

FLORAL DESENLER [Modayı ucuza takip edin!]

Son zamanlarda floral desenleri çok beğeniyorum.Resmen ayrı bir ilişki yaşıyorum kendileriyle...Nerede vitrinde floral desenli bir elbise,aksesuar vs görsem cama yapışıyorum.Tabi ki bu durum en çok Topshop'ta kendini gösteriyor,malum Topshop'ta birbirinden güzel floral desenli elbiseler ve bluzler var.Hepsi,hepsi benim olsun diye mağazaya giriyorum etiketleri görünce geri adım atıyorum maalesef.Birkaç kez giyeceğim,evladiyelik olmayan bir parçaya 100 liralar vermek istemiyorum.Ama bir yandan da içimdeki bu sevdayı bir nebze bastırmam lazım diyordum ki...Ta ta,modayı ucuza takip edebilmenin yollarından biri olan Cuma pazarı imdadıma yetişti.
Buyrun bakalım bugün Cuma pazarından floral desenli ne ciciler almışım;

Bu bez çantayı havalar ısınsada ceketlerimle,düz renk hırkalarımla taksam diye sabırsızlanıyorum :) Minik çiçekler çok şirinsiniz!


























Bu 2 bluzu Cuma pazarında asla uğramadan geçmediğim tezgahtan aldım,her zaman çok moda parçalar bulmak mümkün.Zımbalı,omuz detaylı,vatkalı bir sürü bluz vardı.Bu tezgah E5 kapısından girdiğiniz zaman sol tarafta kalıyor,kapıya yakın,3-4 tezgah aşağıda hemen.


Bu hırkayı ise Winmax mağazasından aldım.Bazı mağazalara karşı önyargılı olmamız gerektiğinin en büyük kanıtı bence..Bu hırkanın bej üzerine lacivert çiçeklisi de vardı,o da aklımda kaldı.

Siz en çok hangisini beğendiniz??

4 yorum:

  1. ben en çok mor bluzları beğendim.
    çok güzeller yaaa
    güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  2. Gökkuşağında oturan kız; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Hırkaya bayıldım , nerede bu mağaza?

    YanıtlaSil
  4. av_glnygk; Hangi şehirde olduğunuzu bilmiyorum ama winmax mağazası İstanbul'da pek çok yerde var.
    Ben bu hırkayı Metrocity'deki mağazasından aldım.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin