13 Ocak 2010 Çarşamba

SİNANGİL UNLARI İLE KALPLİ KURABİYE TARİFİ








Normalde de evimizde Sinangil markasının ürünlerini kullanıyoruz ve memnunuz.Daha doğrusu annem memnun,malum hamur işlerinin büyük kısmı ile kendisi ilgileniyor :)) Evde ekmek yapma makinemiz de var,ekmeklik unlarını da kullanıyoruz,özellikle 7 tahıllı ekmek ununu tavsiye ederim.En son Sinangil unları bloggerlarla işbirliği yaptı ve ben de Sinangil unu ile yaptığım şükela kurabiyemi sizlerle paylaşmak istiyorum..Kalpli kalpli bir sürü kurabiye herşeyi anlatıyor sanırım :)) Kalpli kurabiye kalıplarını ise Bernardo'dan aldım.


Tarife gelince;
*1 yumurta 
*200 gr pudra şekeri
*200 gr tereyağı
*400 gr Sinangil un :)


Kurabiye hamurunuzu oluşturduktan sonra istediğiniz şekilleri verebilirsiniz ve daha sonra fırında üstü kızarana kadar pişirdikten sonra,afiyetle yersiniz..Bana da bir teşekkür edersiniz :))
Afiyet Olsun!


Not:Bir süreden beri blogumu ihmal ediyorum,farkındayım,ama 2.5 hafta süren final dönemimin içindeyim.Son sınıf Hukuk öğrencisi olarak,zor günler yaşıyorum,anlayışınıza sığınıyorum :) Benim blogumdan uzak kaldığım bu dönemde 3 tane cici blogger bana ödül vermiş.Dominika,İğne ile İplik,Cosmopisi kızlar çok teşekkür ediyorum,sizde benim günışığımsınız,gerçekten!:)

Ben şimdilik ödülü kimseye paslamıyorum çünkü derse geri dönmem lazım.Birkaç gün müsade edin olur mu?
Sevgiler.

2 yorum:

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin