13 Aralık 2009 Pazar

2010 WISHLIST MİMİ

Sevgili Dominika beni mimlemiş.Mim konusu ise 2010 senesinden isteklerim.Şimdi ilk başta şunu söylemeden geçemeyeceğim,benim istekler iste iste bitmez :)) Hep birşeylere focus olup,onu arzuluyorum,sonra unutup başkasını arzuluyorum..Sertap'ın da dediği gibi, ''BU BÖYLE''.. :)) O zaman ilk aklıma gelenlerle başlayayım;

1)Bu sene benim üniversitede son senem.En başta tabi ki mezun olmayı diliyorum..
 



2)Daha sonra sevgilimle 2010 yılına dair hayallerimizin gerçekleşmesini diliyorum.



3)Biraz da kilo versem fena olmayacak..Rejim perileri duyun sesimi!!!



4)2010 yazının benim için bol seyahatlerle geçmesini diliyorum.Özellikle Amerika ve İtalya şiddetle hayallerimi süslüyor.Sırtımda çantam bir oraya bir buraya gideyim,uçaklar ikinci evim olsun :)






5)Tabi alışverişle ilgili birşeyler söylemesem olmaz di mi??
2010 boyunca eminim bir sürü çeşit çeşit talebim olacak,alışveriş perilerinden ama şu anda ilk aklıma gelenler;
kaba kısa bir bot(bu postta da istemiştim!!)



yeni bir notebook



birkaç tane daha güzel kota hayır demem!


Şimdilik bu kadar bayanlar :))
E daha ne olsun demeyin,ben aklıma geldikçe wishlisti genişletirim.
Bugün Cecilia'nın doğumgünü,iyi ki doğdun Ceci diyerek kendisini mimliyorum.

6 yorum:

  1. Seninle cecilia yı mimlicektim siz benden önce davranmışsınız:(

    YanıtlaSil
  2. dileklerinin gerçekleşir inş.:)

    YanıtlaSil
  3. dileklerinin hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle cnm :) zaten gayet olabilesi şeyler arzulamıssın olmaması ıcın engel olmaz sanırım

    YanıtlaSil
  4. inşallah tüm dileklerin gerçekleşir şeker :))

    YanıtlaSil
  5. kuzum dıleklerının hepsı gerceklesır ısallah bende o yuzuklu olaydan :)ve o zayıflamadan ıstıyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. İğne ile İplik; ben sen mimlemişsin gibi cevaplamış oliyim :)

    Pembe fiyonk; İnşallah :)

    Fluffy; Di mi? Gayet makul! İnşallah gerçekleşirler :)

    Dominika; Amiinnn! :)

    Yaprakela; Sende bendensin desene :))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin