21 Kasım 2009 Cumartesi

ROMANTİK AYNAM VE HER EVE BİR TARAK TOKA KAMPANYASI :)






Bugün evde oturduğum için yine birşeylerle oyalandım.Uzun zamandır dolapta bekleyen Ikea aynamı süsledim.
Hafif vintage esintili aksesuarları seviyorum.Danteller ve inciler kullandım.







Birde can sıkıntımdan dolayı elim yine tarak tokalara gitti,evde de boş tarak toka bulmuşken süsleyiverdim.
Her telden çalan bir toka oldu,belli bir konsepte bağlı kalmadım :))






Her eve bir tarak toka kampanyası yapıyorum,maksat hareket gelsin pasajıma,zaman zaman uygun fiyatlı ürünler sergileyeceğim.
Bu tokanın fiyatı sadece 5 lira.
Az sonra pasaja ekleyeceğim.
Sevgiler.
(Pasaja ekledim)    


(satıldı..)

10 yorum:

  1. Aynalar için sana proje, malzemeden çalma heryerini taş süsle ablam süper oluyor

    YanıtlaSil
  2. çerçeve çok şirin olmuş mor renk katmış elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık canım tokaların gerçekten çok cici oluyorlar.can sıkıntısında bunlarla uğraşmak ayrı terapi olsa gerek:)

    YanıtlaSil
  4. Stil Direktörü; İlahi Edi :) Malzemeden çalmadım ayol,özellikle basit yaptım bu sefer.Ama bir dahakine aklımda olsun sabır gösterirsem eğer cm kalmaksızın döşerim taşları :)

    meraklıbeti; teşekkürler,beğenmenize sevindim:)

    pötüş;bu blogdan tutta Diy projelerine kdr herşeyin sebebi can sıkıntısı :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglık cok güzel olmus cnm..
    gecmıs olsun dıleklern için de cok tskler...saolsun dostlar cıceklere boğdu beni senın de dedıgın gibi:)

    YanıtlaSil
  6. Ozge;Teşekkürler;beğenmene sevindim :))
    Çiçekler süperdi gerçekten.

    YanıtlaSil
  7. çok cici tokalar..
    ayna da harika. kurdele ne tatlı durmuş .
    direktörün dediği gibi her tarafı taşlarla kaplı olsa offff süpsüper olurdu :9
    ama bu haliyle de gayet hoş.

    YanıtlaSil
  8. Dominika; Kurdele havasın değiştirdi :)
    Tokalar için de teşekkürler.
    Edi'nin dediği gibi taşla kaplama fikri de güzel ,zaman lazım bir de sabır :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel her ikiside.Aynayı süsleme fikri süper.Tokalar konusunda da çok iyisiniz :)

    YanıtlaSil
  10. nika; çok mersi canım :)
    Bilhassa tokaları beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin