17 Kasım 2009 Salı

GÜNÜN KOMBİNİ; JEAN GÖMLEK ELBİSE!! :)




Öncelikle belirteyim Iphone'um ile aramda aşk ve nefret ilişkisi var.Hayatımı bu kadar kolaylaştıran bir alete daha önce hiç rastlamadım,bayılıyorum,iyi ki almışım,bla bla.Ama kardeşim bu kadar mı kötü resim çeker bir alet ya,nalet! Resim konusunda sana döktüğümüz binliklerin hakkını verebilseydin keşke bebeğim..


Bu resmi koymayacaktım,renk kalitesini hiç beğenmedim.Ama çok fazla ne giydim postu eklemiyorum,bu sebepten olsa gerek,koydum gitti. :)
Uzun zamandan beri jean gömlek elbise( amma uzun isim tamlaması oldu ) arıyordum.Ama olmadı alamadım,yaz bitti vs.
Haftasonu arkadaşım beni Terkos diye yutturup Beyoğlu İş Merkezi'ne götürdü,oraları hiç bilmiyorum ne yazıkki,kandım :) Pasajda alt katta köşede bir dükkanda çok güzel ve markalı,ihracat fazlası ciciler vardı,bende kaptım bir iki tane.
Bu gömlekte onlardan birisi işte.Resimde yeni aldığım botlarda var ayağımdaki duruşu için az çok fikir versin almayı düşünen bayanlara.Bu arada bottan fırlamış puantiyeli çorabı görmemezden geliniz lütfen. :)
Elbise ile ilgili fikirlerime gelirsek; arkası önünden uzun gömlekleri beğeniyorum ama bu gömleğin arkası önünden bir karış kadar uzun,önüde zaten uzun olduğu için arkası kuyruk gibi geliyor,kendisine tadilat yolu gözüktü,arkası biraz kısaltılacak.Ben bu gömleği taytla değil kalın çoraplarla giymek istiyorum ama ne yazık ki yanları çok derin,resimde de anlaşılıyor biraz.Yanlarındaki boşluklara kırmızı-beyaz pötikareli kumaş dikmek istiyorum böylece elbise kıvamına gelebilir.Bu arada çok hantal ve bol bir model,omuzları falan bayağı düşük,cepleri kocaman,boyfriend kıvamında yani,medium beden olmasına rağmen bana 2 beden falan bol geldi.
Saatimde kocaman,sevgilimin çünkü.Seviyorum boyfriend akımını.Siu bilir,görüştüğümüzde yanına sevgilimin kotunu giyip gitmiştim. :)
Şu sıralar hantal,geniş,bol giysiler giyesim var...


Son olarak Zara marka ve 15 lira.

4 yorum:

  1. Bence salas olusu daha guzel, ama yanlara kirmizi pitikareli kumas fikrini sevdim ;)

    YanıtlaSil
  2. Madammoda; Cuma pazarında o kumaştan bakacağım mutlaka,fikir benimde hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. eehhe yazık bu kızın kendi kotu yok heralde demiştim bende :P
    cdskjchlkdhvcdf :))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin