27 Eylül 2009 Pazar

ROMANTİK TAÇ YAPIMI



Bu taçı da az önce bitirdim.
Üzerinde fazla düşünmedim, pat diye ortaya çıktı işte.


Bu saçımda ki duruşu ;








Ve yapım aşamasına gelirsek;



Herhangi bir taç ve yetecek miktarda güpüre ihtiyacımız var.
E tabi birde silikon tabancası..
Veya ben uğraşırım azimliyim derseniz japon yapıştırıcısı da işinizi görür tabiki.





Güpürü tacın çevresinde silikon tabancası yardımıyla sara sara yapıştırıyoruz.





Güpürün komple sarılmış hali budur.






Daha sonra tacın üstüne yapıştırmak için dantelden fiyonk yapıyoruz.
Ben somon rengi güpürle ve güpürün arasından gözüken mor renk taçla uysun diye mor renk dantel kullandım, ortasına da inci koydum.


Ve son olarak bu fiyonku taca sabitlersek ortaya romantik tacımız çıkıyor..
Basit bir proje. :))








Bu projeyi gerçekleştirmek uğruna 3 tane parmağımdan oldum.
Sıcak sıcak silikonlar parmaklarıma yapıştılar ve parmacıklarım yandı.. ://
Aman ha dikkat diyim.!

2 yorum:

  1. kedilerle çok cici görünüyor
    kumadan panelimde küçük resmi görünce kedili taç yaptınm sandım
    o kadar bütünlük oluşturmuş yani :))

    bence kedili taç da denenmeli..

    YanıtlaSil
  2. Neden olmasın :))
    Benim gibi evinde kedi besleyen bayanlar için özellikle çok mantıklı..
    Malzeme bulabildikten sonra her türlü taç yapılabilir :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin