11 Eylül 2009 Cuma

MUGHETTO'NUN KİTAP DÜNYASI [ Birbirimize destek olalım lütfen ! ]

Bu postta son zamanlarda okuduğum kitapları paylaştım, Sevgili Siu'de yorum olarak kitap okuyan insanları görmenin çok güzel olduğunu yazmıştı..
Benimde aklıma geldi, kütüphanemin resimlerini çekeyim, bloguma ekleyeyim diye...Naçizane kendime göre bir kitap dünyam var...

Kitapların dünyasına bir girdinizmi çıkamazsınız..
Kitapların büyüsü öyle bir büyüdür ki, en etkilisi, en kasıp kavuranı, sarıp sarmalayanı..

Demem odur ki; eğer sizde en beğendiniz veya şu anda okuduğunuz kitapları bu postta yorum olarak paylaşırsanız, yorumları okuyan kişilerde önerilerinizi değerlendirerek kendi kitap dünyalarına bir hazine daha katabilirler...

Mesela ben Canan Tan-EN SON YÜREKLER ÖLÜR adlı kitabı Siu'nin tavsiye ile aldım.

Bizler sadece alışveriş yaparak dolaplarını dolduran kişiler değiliz, okuyan araştıran ve bilgi birikimleriyle beynini de dolduran kimseleriz. Değil mi ?
Sevgiler.


Bu postun altına yapılan yorumlarda da kitaplarla ilgili öneriler bulabilirsiniz.

15 yorum:

  1. Canım benim çok güzel yazmışsın bende aynı şekilde salıncakta iki kişinin tavsiyesi üzerine bir kitap almıştım ama şuan elimde okumadığım6-7 kitap var ona sıra gelmedi daha..

    YanıtlaSil
  2. bende gözüme takıldıkça kitap aldığım için okunmayı beklenen baya kitap var :))
    Polisiye sevenlere kesinlikle Osman Aysu tavsiye ederim ben..
    Birde genellikle Ahmet Ümit kitaplarını tavsiye ederim, özellikle Aşk Köpeklik'tir süperdi.!

    YanıtlaSil
  3. Ahmet Ümit okumadım ben hiç mesela.. Osman Aysu ise ne zaman kitap okumaktan kopsam beni tekrar kitaplara ısıtır.. her kitabı sürükleyici ve elinizden bırakamıyorsunuz..

    Ama favori kitaplarımdan biri Sinan Tanyıldız - Elveda Ankara

    bizde vardı annem birisine vermiş geri getirmemiş
    yazara bile ulaştık istiyorz diye onun da elinde kalmamış malesef..
    şimdi aklıma geldi 2. el olarak bi bakim bakalım bulabilecekmiyim :)

    YanıtlaSil
  4. Peşinden bu kadar sürükleten kitabı çok merak ettim şimdi :))
    Bulabilirsen benimde haberim olsun.Ahmet Ümit-Aşk Köpekliktir mutlaka okumalısın..Birbirinden farklı pekçok hikayesi var,aşka değişik yaklaşım açıları vs..

    Meltem Arıkan- Yeter Tenimi Acıtmayın değişik bakış açısı olan kitaplardan biridir..Denk gelirsen okumanı tavsiye ederim
    ve
    Buket Uzuner- Kumral Ada Mavi Tuna.

    Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. Eski bir roman ama benim hayatimin kitabidir, siddetle tavsiye ediyorum arkadaslar: Henri Charriere - Kelebek (Yillar olmasina ragmen bu kitaptaki bazi sahneler sanki gozumun onunde yasanmis gibi halen hatirliyorum.)

    YanıtlaSil
  6. Hiç duymamıştım doğrusu, tavsiyen için teşekkürler.
    Göz atmakta fayda var.:)

    YanıtlaSil
  7. sanghay bebegi diye bir kitap vardi 5-6 sene once bestsellerdi dunya capinda. o zaman almis okumustum. japon bir genc kizin gunlugu. beni cok etkilemisti.
    italyanca ask baskadir, insanin icini sicacik yapar sonbaharda...

    YanıtlaSil
  8. Sanghay bebeğini çok merak ettim şimdi..
    İtalyanca kursuna da gittiğimi hesaba katarsak 2 önerinde benim için çok faydalı oldu.
    Çok mersi :)

    YanıtlaSil
  9. mugocum sana turgut özakman'ın ilk romanı korkma insancık kormkmayı önemle tavsiye ediyorum, seveceğine o hikayenin içine gireceğine, hatta daha fazlasına eminim ;)

    YanıtlaSil
  10. Cecicim benim; teşekkür ederim tavsiyen için.
    İlk kitap alışverişimde bu yorum sayfasını açıp tüm tavsiyeleri değerlendireceğim :)

    YanıtlaSil
  11. Uçurtma Avcısı benim için hayatımda yeri apayrı olan kitaplardan... İnsanın kalbi titriyor. Kültürlerimizin benzerliği ve zenginliği, yazarın harika anlatımı çok etkileyici. Bence bu kitabı mutlaka okuyun! Üstelik cep boyu da var ve 9.90 a kitaplığınıza ekleyebilirsiniz.
    Ama sakın filmini izlemeyin:)

    YanıtlaSil
  12. Aslı, Açıkçası hiç duymamıştım ama çok merak ettim.
    Mutlaka kitapçıya gittiğimde göz atacağım konusuna.
    Çok mersi paylaşım için.

    YanıtlaSil
  13. Bende var başlamak için bekliyor :) ama nedense bu aralar miskinliğim üzerimde :)

    YanıtlaSil
  14. benimde bu aralar vizeler üstüme üstüme geliyor.
    Bi bitsin herşeye başlıcam inşşş :)

    YanıtlaSil
  15. Okuyun okuyun, beklentinizi de fazla yükseltmek istemiyorum ama seveceğinizi tahmin ediyorum:)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin