11 Eylül 2009 Cuma

İzmir'de Miss Evita Bijuteri

İzmirliler bilir sanırım..
Karşıyaka Çarşı'sında Miss Evita diye bir bijuteri var..Orjinal takılar tokalar satıyor.
Her çeşit aksesuar bulmak mümkün..Sezonun gözdesi taşlı bilekliklerden de mevcut,tüylü taçlardan da...
Ben kendime hatıra amaçlı aşağıdaki şirinleri aldım.Çünkü bende bol miktarda bileklikte,tüylü taçta mevcut :)) Ama takı konusunda hatıra almak gibi bir huyum var.Gittiğim yerlerden hatıra olarak takı topluyorum...Alaçatı'dan da incili bir bileklik aldım....tık tık

4 yorum:

  1. Evita en sevdiğim takı-tokacılardan biridir :) Alsancak'ta da şubesi mevcut. Güle güle kullan İzmir hatıralrını. Bende de gittiğim yerlerden hatıra olarak bir şeyler alma alışkanlığı var ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok beğendim orayı,saatlerce gezebilirim böyle orjinal dükkanlarda...
    Şanslısın oralarda böyle bir dükkan olduğu için.:)

    YanıtlaSil
  3. tokalara bayıldımmmm;)güzel günlerde kullanmanı dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Çokk mersi :)) İnşallah..

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin