30 Eylül 2009 Çarşamba

DIY PROJECT: Zımba,inci ve siyah tül detaylı postacı model çanta yaptım







Tamam, güzel başlık bulma özürlü olduğumu kabul ediyorum. Ama başlık atarken içerikle ilgili ipucu vermeye çalışıyorum ki, neden bahsettiğimi anlayın.. :)


Çantanın hikayesine gelirsek, kendisi klasik model küçük boy bir Mango çanta idi.İşe ilk başta Mango'nun aksesuarlarının çoğunda bulunan ve üstünde MNG Accessorise yazan metali sökmekle başladım. Daha sonra sökülen yere ve sırasına metal zımbalarımı taktım. Yakın plan resimlerde görebileceğiniz gibi 3 çeşit zımba kullandım.








Daha sonra benim hayalimdeki çanta için kısa kalan deri askısını çıkarttım ve bugün aldığım metal siyah zinciri taktım.
Gel gör ki; tek başına zincir bana boş geldi ve 4 adet siyah tülden fiyonk yaparak askıya diktim.Fiyonkların ortasından inci geçirilmiş çengelli iğneleri de geçirdim,böylece daha asi bir havası oldu :))










Eminönü'nden aldığım malzemelerle yaptığım ilk DIY project bu oldu.
Devamı gelecek inşallah.

7 yorum:

  1. Harika olmuş bayıldım çantaya. Zinciri kurdele ile süslemek harika bir fikir :)

    YanıtlaSil
  2. Marjo ; Çok teşekkürler :))
    O fikir nerden geldi bilmiyorum ama gerçekten aniden ortaya çıktı.

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş! Cidden harika!
    Yani hiç diy project gibi durmuyor, o kadar mükemmel ve kusursuz ki! Eline sağlık mughetto :)

    YanıtlaSil
  4. Kurdeleler çok tatlı durmuş, eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  5. süslü :) sadece zinciri beğenmedim diyor :)

    YanıtlaSil
  6. bende çok beğendim, çok güzel olmuş mughetto güle güle tak :)

    YanıtlaSil
  7. Leah; ayy yorumuna bayıldım..:)) teşekkür ederim.

    Moda Gezegeni; teşekkür ederim, bencede kurdele ayrı bir hava kattı.

    Siu; kuzum elimdeki tek zincir buydu, daha güzellerini beraber yaparız :)

    Cecilia; Çok mersi canım, inşallah :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin