13 Temmuz 2009 Pazartesi

Yeni cicilerim

Püskülü,dore detayları,kumaş örgüsü,aradaki doğal taşları ve pembenin en güzel tonları.Reklam gibi oldu ama gerçekten hakediyor :)

İşte bu kolye beni kalbimden vurdu.Resimlerin büyük halleri için tıklayın ve yakından inceleyin ;)Bu kadar zevkli tasarlanmış bir kolyeye rastlamak kolay olmuyor.Ancak insanın kendi zevkine göre oturup yapması lazımki,oda her babayiğidin harcı değil.Bu kolyeye ben vuruldum.












Füme rengi bu salaş eteğin kalıbı çok rahat.Yine bir Tuzla pazarı ganimeti,inanmazsınız ama 5 liraya aldım.Her rengi vardı aslında gözüm pudra renginde kalmıştı ama iç belli ediyordu ve eteklikle giymek zorunda kalacaktım.Bu sıcak havada da doğrusu hiç uğraşamayacağım için daha koyu bir rengini tercih ettim.Beyaz,siyah,gri,füme,pudra,sarı ve neon renkler..
Yakın zamanda bir tatil planım olsaydı pudra rengi kesinlikle kaçırmazdım.Ama bu renkte güzel.Kombinlemesi kolay..


Bu fiyonklu krem rengi kemeri Forever New ' den aldım.İndirime girmişti ve 10 lira idi.Belde kullanmak için daha uygun.Ben sevdim :)




3 yorum:

  1. gerçekten çok güzel şeyler almışsınız.
    Tuzla pazarının tam larak yeri nerede acaba? merkezde mi?
    Bende tuzla da oturuyorum ama henüz yeniyim burada heryeri bilmiyorum

    YanıtlaSil
  2. Nur; bugün pazar :) Yani pazar var.
    Merak ediyorsan kaçırma derim.
    Yeride tam olarak şöyle tarif ediyim,merkezde,hani ışıklar varya,hatta büyük marketler var,oruçmudur mopaşmıdır,onların olduğu ışıklardan sağa dönüyorsun,sahile paralel cadde oluyor,o caddede ilerlerken girişi sağdaki bir sokakta kalıyor ama çok kalabalık hemen farkedersin zaten.
    Otobüslerin son durağına giriş var hatta...
    Ay anlatabildimmi bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. tüh yaa keşke dün kontrol etseydim cvp var mı diye bu hafta kaçırdık artık haftaya pazara inşallah :) Yerini anladım çok güzel tarif etmişsiniz teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin