4 Temmuz 2009 Cumartesi

Ring Passion


Yüzük takmayı çok seviyorum.Utanmasam Olsen kardeşler gibi ellerimde 3er 5er yüzükle gezicem :)) Ama şimdilik en fazla 2 tane falan takıyorum..

Serçe parmağımdaki,en baştaki yüzük,el yapımı.Annem yünden çiçek ördü,bende ortasına inci diktim,çok şirin oldu bence :)
Onun altındaki kırmızı kelebekli yüzüğü Taksim'den bir tezgahtan sevgilim alıp getirdi,minik bir hediye.
Onun altındaki yüzük ise Park Bravo marka,çok gösterişli ve şık bir yüzük.

Yüzük parmağımdaki,baştaki yüzük,Accessorize marka.Dore ve turkuazın müthiş uyumu..
Onun altındaki yüzük ise Coquet marka.Her kıyafetime uyan bir yüzük.Hangi yüzüğü takacağıma karar veremediğim zaman kurtarıcım.

Orta parmağımdaki,baştaki yüzük,kırmızı mercan taşından yapılma.En yakın arkadaşlarımdan biri için gittiğim Eskişehir ziyaretinin hatırası.
Onun altındaki yüzük,yine Eskişehir oltu taşından yapılma bir yüzük.Rengi beyaz idi ama ben canlandırmak istedim ve pembe bir oje ile boyadım:)
Onun altındaki yüzük,fuşya ve dore renklerini barındırıyor.Taşı doğal bir taş ama ne olduğundan emin değilim.

İşaret parmağımdaki,ilk 2 yüzük Accessorize marka.Leopar yüzüğüme bayılıyorum :)
Onların altındaki siyah güllü yüzük ise Claires marka.

Baş parmağımdaki yüzük,kocaman gümüş bir yüzük.Büyük ve gösterişli yüzükleri seviyorum.


NOT:Parmaklarımda görünen oje,Flormar'ın yeni Nail Enamel serisinin doresi.Sizin için ufak bir swatch ;)

5 yorum:

  1. Yünden yüzük mü? :D cemil ipekçi takmaz bukadar iddalı yüzüğü :D

    YanıtlaSil
  2. Hoşuma gitmese dahi tüm yorumları yayınlamaya özen göstereceğim.Ancak o yüzük komple el emeği,bence çok değerli.

    YanıtlaSil
  3. bravo bu davranışınızı çok takdir ettim mughetto hanım...

    YanıtlaSil
  4. cnmm çok güzeller hepsi kıskendimm bende yapeceğimmm yüssüklerimi görücüye çıkartim bi :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yüzüklerin üzerine bir sürü ciciler geldi,yüzüklerimin sayısı baya arttı :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin