25 Temmuz 2009 Cumartesi

HAFTASONU ALIŞVERİŞİ

Staj yapmaya başladığımdan beri alışveriş merkezlerine gidecek vakit bulamaz oldum.Haftaiçi sürekli işteyim.Haftasonu ise insan kalabalığına karışmaktansa kafa dinleyebileceğim yerlere gitmeyi tercih ettim.Arkadaşlarımla ve sevgilimle oturup karşılıklı birşeyler yiyip,içebileceğimiz sakin mekanlar tercihimdi.Fakat bugün hava aşırı derecede sıcaktı ve alışveriş merkezlerinin klimalı ortamlarına sığınmak şart oldu.Tüm mağazalar %70 lere varan indirimler yapmışlardı.Ben birkaç parça şey aldım.Zaten pek fazla birşey kalmamıştı.







Yelek: Zara ( 29.90)




Fırfırlı bikini altı: Oysho (14.90)
Benim alt üst farklı bikini giymeyi sevdiğimi artık çoğu kişi öğrendi sanırım.Sürekli bahsedip duruyorum :)) Oysho'da bu fırfırlı kalp detaylı bikiniyi bu kadar uygun fiyata görünce dayanamadım aldım.Üstünü beyazla veya düz pembeyle tamamlamayı düşünüyorum.Çılgın bir günüme gelirse turkuaz ve siyah dahi deneyebilirim..

Ganimet diye bahsederiz ya bazı alışverişlerimizden ,bu Flormar marka farla kesinlikle günün ganimetleri.Palladiumdaki Flormar standından aldım.İlk resimdeki farların tanesi 3 lira.İkinci resimdeki toz farların tanesi 4 lira ama bir alana bir bedava !Yani resimlerdeki farların hepsi toplam 10 lira..Yapıları yumuşacık,sürümleri kolay ve renkleri çok şeker.Mughetto tavsiye eder efendim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin