28 Temmuz 2009 Salı

FÖTR ŞAPKA AŞKINA !!


Annemden bana yadigar; 80'li yıllara ait 3 tane fötr şapka olmasına rağmen bu şapkayı gördüğüm zaman reyona geri bırakamadım.Rengi ve modeli çok hoşuma gitti.Rengi saçlarımla bir bütünlük içinde :))
Bu yaz şapkalarla aram çok iyi..Bu şapkadan öncede hasır geniş kenarlı bir şapka almıştım.Plajda ve günlük hayatımda bol bol kullanıyorum.Şapkaların gizemli havasını çok seviyorum.
Hasır,geniş şapkamla beraber resimlerim için en son Ağva tatilime tıklayalım :))
Şapka: Stradivarius 9.90

4 yorum:

  1. Çok güzelmiş gerçekten,saclarlada birebir,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. aa çok hoş , bu sezon mu ? bulabilirim inşallah :D benim de çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  3. Ben yaz sonu indiriminden aldım.Bu sezon değil ://

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin