6 Temmuz 2009 Pazartesi

Durum Raporu

Bugün stajımın ilk günüydü.Zevkliydi...Adliyeye gittik.İlk defa adliyeyle bu kadar içli dışlı oldum ama hala duruşma salonuna giremedim.Tabi sabahtan tee akşama kadarki süreç,alışık olmayan bu bünye için oldukça yorucuydu.
Bu blogu açalı çok kısa bir süre oldu.Birkaç aydan beri izlediğim birkaç blogtan ilham alarak bu blogu açtım.Çok sevimli insanları tanımama sebep oldu.Şu ana kdr hergün 1'den fazla post girdim.İlgi çekici,ilham verici birşeyler yapmaya çalıştım.Ama bu akşam çok yorgunum.Elimde hiç malzemem yok,malzeme üretecek gücümde.Bu akşam bacaklarımı uzatıp yatmak istiyorum.Beni sessiz takip eden ve zaman zaman yorumlarıyla neşeme neşe katan herkese teşekkürler.Bugünlük böyle olsun,mazur görün.

Öpüldünüz.

2 yorum:

  1. Olur cnm arada böyle. Bende çalışırken bırak günde birden çok yazı hazırlamayı, birkaç gün hiçbişe yazmadığım bile oluyodu. gerçi şimdide oluyo, yaz rehaveti var üzerimde :))
    Enerjini topladığında bizler buradayızzz.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ay hakikaten insan o kadar yoruluyorki,aklım burda oluyor ama ellerim gitmiyoru :)) Ama bugün üşenmedim şirkette 1-2 resim çektim,post giricem.
    Çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin