30 Haziran 2009 Salı

Deli mughetto'nun çeyizi :))

Eski bir portföy çantam vardı.Ta lise mezuniyetinden kalma.Kıyafetimle rengi tutuyordu,severek almıştım.Üstünde dantellerden,güllerden bir de süsü vardı.Geçenlerde bahar temizliği sırasında elime geçti.Öyle bir çantam olduğunu dahi unutmuşum.Dolabın diplerinde kirlenmişti,rengi solmuştu,dantelleri dağılmıştı.Bende revize etmeye karar verdim ani bi kararla.İlk önce dantelleri,gülleri söküp atıverdim ve daha sonra da elimin altında bulunan kumaş boyası ile boyayıverdim.Aslında rengi tam istediğim gibi olmadı ama idare eder.Eski kopmuş bir kolyemden sap yaptım ve kullanmadığım bir broşuda eski süsün olduğu yere japon ile yapıştırdım.Eski süsün yapışkan izlerini kapattı böylece...Nasıl olmuş sizce? Takabilecekmiyim bilmiyorum ama seyri çok güzel...Tam bir deli kızın çeyizi örneği oldu diye düşünüyorum :)

Aşama aşama DIY projem.Buyrun;













NOT:Taşlı tokası çok hoşuma gidiyor.Eski bir havası var gibi.

4 yorum:

  1. Bir kere boyaması çok özenli gözüküyor. Ama ben bu kadar sade kullanmazdım herhalde. Mesela toka kısmının etrafına tüller falan geçebilirsin, gülleri de çoğaltabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Sanırım daha fazla çiçek fikrini uygulayacağım :)) Büyük gülün etrafına daha ufak çiçekler ekleyebilirim.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş rengine de bayıldım
    peki nasıl kumaş boyasıyla boyadın ? tekniği biraz ayrıntılı anlatsaydın ya :(

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Cutie Bunny..
    Ben kumaş boyalarını Kadıköy'de ki Güven Kırtasiyeden aldım.Orda renk renk boya var.Fırçalarımı da ordan aldım.
    Tekniğinde fazla birşey yok.
    İlk katı sürdükten sonra kurumasını bekle.Kuruduktan sonra dalga dalga olduğunu göreceksin.İkinci katı sürmen gerekecek.İnce fırça ilede kenarlarını boyaman lazım ki eski kumaşın rengi gözükmesin.
    Boyama işlemini üst üste 1-2 kere tekrarlarsan işlem bitmiş olcak.
    Eğer bu boyaları tişört vs gibi kıyafetlerde kullanırsan boya kuruduktan sonra tersten ütülemen gerekiyor ki sabitlensin, yıkandığından boya çıkmasın.
    Ama benim bu çantada öyle bir şansım olmadı,ütüleyemedim.

    Yeterince detaylı anlattım mı ?? :))))

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZI SEVİYORUM :)

Blog Widget by LinkWithin